Mysig helg

 
Spelar mobilspel och jag vinner även fast det inte ser ut så i mitt ansikte
Här är den dåliga förloraren
Myser lite
 
Har tillbringat hela min helg med jocke. I fredagskväll kollade vi på film, köpte nattmacka på statoil och myste. Igår åt vi frukost på altanen, spelade fotboll i trädgården, hängde vi med zerdesht på max och sen gjorde vi nåt misslyckat. Han spelade cs och jag kollade på tv men nej, det gör jag aldrig om. Det var jättetråkigt. Satt bara och vänta på att han skulle bli klar så han kunde komma och krama mig typ. 
 
Nu jobbar han igen, som vanligt på söndagar så nu är jag hemma. Ska snart åka till gymmet. Ska bli riktigt skönt. Kvällen är oplanerad och imorgon väntar jobbsamtal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback