Ligger i sängen och chillar

 
 
vad gjorde du kl 8 i morse: körde jocke till jobbet
vad gjorde du för 15 minuter sedan:  lyssnade på "ligga med p3"
det sista du sa högt: "jag orkar inte"
vad har du druckit idag:  inget ännu
vad var det senaste du åt:  Hemmagjord pizza
vad var det senaste du köpte: Biobiljett
vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
vad är det för väder hos dig just nu: Mulet med inslag av blå himmel
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, tyvärr
drömmer du mycket: Det går i perioder
mardrömmar: Ja, om jag sett någon läskig film precis innan jag ska sova
vilket ämne är roligast i skolan: Idrott
favoritlåt just nu:  One Last Time - Agnes
vad ser du om du tittar åt höger:  En massa saker, skrivbord osv
vad gör dig glad just nu:  När jag tänker på att jag snart ska äta god frukost med blåbär och att jag ska få ha myskväll med min baby ikväll. 
vad ska du göra härnäst: Äta frulle
höger- eller vänsterhänt: Höger
humör just nu:  Bara bra!
favoritgodis:  Smågodis... eller ostbågar är rätt gott med
klädsel just nu: Bh och t-shirt
hur många kuddar sover du med: 
Endast 2
spelar du nåt instrument: Nej helt talanglös faktiskt inom det området
morgon- eller nattmänniska:  Morgon
vilka är viktigast för dig:  Pojkvän, familj, vänner
bio eller promenad: Promenad
snarkar du:  Nej
stjärntecken:  Lejon
vad vill du jobba som:  Något kul.. något med turism, journalistik eller barn
stökigt eller välstädat?  Välstädat
antal timmar sömn inatt?  6 timmar typ
sov du ensam?   Nej
vem sov hos dig senast? Moa Jarl
vad ser du fram emot?  Min ledighet, resor, höst&jobb, fikor på stan
vad vill du ha just nu?  En skopa apelsinchokladglass (så jävla gott)
vem längtar du mest efter?  Sol och bad...
vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss.
vilken årstid är det nu? Tydligen sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback