Inväntar kvällens company

Såhär ser jag ut just nu
 
Ligger i sängen min och inväntar kvällens besök. Vi ska sitta i soffan och mysa som bara vi kan. Och prata prata prata. Det är det jag kan bäst när jag är med vänner. Dagen har varit lugn men ändå gått fort. Gick upp elva, åt frukost på balkongen och lyssnade på radio i över en timme, åkte och tränade, lagade mat och de senaste två timmarna har jag kollat på pretty little liars med altandörren öppen. 
 
Försöker "göra" nåt varje dag för är ju trots allt ledig nu i fyra veckor. Funderar starkt på att försöka skaffa mig ett jobb men just nu sitter det bara uppe i hjärnan. Har inte riktig den handlingskraften ännu. Vill komma bort ett tag från Alingsås. Just nu är bästa alternativet: sommarstugan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback