If I was a rich girl nanananananana

My look right now
 
Känner mig avslappnad idag. Igår kände jag mig smått irriterad och var rätt ilsken. Eller i alla fall i närheten av mitt egna hem där mina familjemedlemmar också bor. Men skönt när man vet varför. Flängde runt måndag, tisdag, onsdag och igår med. Tillslut måste jag bara få stänga in mig på mitt rum och bara vara själv och det gjorde jag igår kväll. Kollade på film med mitt nya gosedjur(kossa) som jocke vann åt mig på skarasommarland. 
 
Idag tar jag dagen lite som den kommer. Laddar upp bilder på fujidirekt som ska framkallas, kollar resor, funderar på vettiga saker och dricker kaffe. Ikväll blir det nog lite fiske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback