Hey thursday

 
Redan torsdag. Jisses vad veckan har gått fort. Idag banne mig ska jag och camilla trotsa det rätt dåliga vädret och åka och äta glass på triumf glass i partille. Jag har aldrig varit där så tänkte att det passade bra idag när vi kände att vi ville göra nåt istället för att bara hänga på ett fik i stan. Blir väl förmodligen en sväng till allum med men med mina cash blir det nog ingen vidare shöpping. 
 
Ikväll ska vi göra egen sushi. Det var nästan exakt ett år sedan sist vi gjorde det hemma hos linnea så blir en favorit i repris ikväll fast med annat folk. Och imorgon på tal om ingenting hade jag och jocke vår första enmanna dejt. MYS. Så det får vi ha imorgon med babe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback