Gårdagen

 
Hade en sån jäkla bra gårdag. Den var bara helmysig från det att jag vaknade till att jag la mig. Jag och camilla tog monsterbilen till partille och åt några kulor glass och drack kaffe på triumf glasscafé. Sen åkte vi till allum och gick inne i affärer med småplock, gjorde en matpaus på Max och sedan handlade vi sushi grejer. 
 
Sen åkte vi hem till henne och gjorde sushi med hennes mamma och hennes moster. Och gott blev det och mysigt hade vi ute på deras uteplats under några timmar. Lite chokladmousse och kaffe fick avsluta matkalaset och sen någon gång efter det åkte jag hem. 
 
Och under kvällen fick jag även lite tips om jobb så ska strax ringa upp denna person. Kul att jag är en sån person som typ har ångest när jag ska ringa en okänd person. Men det går nog bra! Vad kan hända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback