Söndag!


detta hotell är typ perfekt. vill verkligen åka dit.

Åhh, ligger i sängen halvt mörbultad känns det som. Huvudvärk och megatrött. Vet ej varför. Kan bero på att jag spelat match men tog inte ens ut mig jättemycket så det är konstigt. Men gött att jag kan ligga kvar i sängen hela kvällen tills jag ska sova, hehe. Ska väl iofs kolla handbollsmatchen sen. Idag börjar ju EM.

Annars då, bilden jag laddade upp. Har börjat spana på resor för vill längta till något. Det blir ju en studentresa givetvis men längtar också efter en resa med jocke. Och hotellet ovan är typ peeeerfekt. Ligger precis vid stranden, 500 m till centrum och i grekland på världens bästa ö, santorini. Det är sjukt fint där.

Helgen går äckligt fort också. Men sumerar att helgen varit fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback