Lyckan som infinner sig när man träffar sina onyktra saknade vänner på hotellet

Kunde inte stå emot en utekväll tillsammans med de bästa. Och visst blev den lyckad även fast jag inte drack så mycket. Ibland räcker det lilla och det var smart gjort. Hade inte varit alls kul att vakna med tjejvärk och bakis. Vaknade istället bara med tjejvärk. Åhh, det var inte kul det heller men det gick över. Tillbringat dagen i mr. Soffa med mig själv de första timmarna och sen fick jag manligt sällskap. Mys så in i.

Aja, back to last night. Jag möttes direkt av två väldigt glada vänner, camilla och linnea. Kramades och kramades. Camillas citat är ju rätt gött. Det var nåt liknande "Åh, äntligen får jag vara med mina riktiga vänner". Haha, jag tar det positivt. Sen blev det mycket dans, drama, pussar, dans, drama, pussar. Go kväll. Vandrade hem mätt på en kebabtallrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback