Fredagkväll

Flätan flätad, sminket målat och kläderna på kroppen. Nu är det fredagkväll.

Överlevt även denna vecka. Fan-vad-tiden-går-fort. Kändes som det precis var fredag. Igår gjorde jag nog inget vettigt. Satt av mina lektioner, gick hem och pluggade. Torsdagen slutade med semla hos jocke.

Ganska mycket saker inplanerade denna helgen. Idag gör jag en hemlig sak, imorgon ska jag stå i ahk-shoppen och typ..plugga/äta avocado och på söndag ska jag döma, spela match och typ.. plugga. Har intensiva pluggveckor nu fram till lovet. Sen äre soffläge hela lovet. Puuh!

Fick lön i veckan *lycka*!


ps. gjorde minipizzor till mellanmål när man ska äta pizza ikväll #älskapizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback