En liten vinterdipp

Kan vara att det är alldeles för lång tid kvar till studenten som en liten vinterdepp kom denna onsdagskväll. Eller att jag har varit alldeles för länge hemma i sverige och vill utomlands typ NU. Eller att vädret är rätt torrt och trist och ruggigt. Eller att jag inte längre kan göra det min själ vill. Måste bli diciplinerad igen som den gamla goda hanna. Ligger bra till i skolan men för att nå högsta betyg så måste man jobba ännu mer i vissa ämnen. Men synd att skolan och dess lektioner är såförbannatjävlatråkigaochonödiga.

Ikväll vill jag inte göra nåt. Och precis det kommer jag få göra. Har haft ett rätt tufft handbollspass idag redan så ligger välförjänat i soffan och kollar handboll. Träningsverk så in i norden. Nu blir det vila i två dagar.

Torsdagskvällen blir bra. Quiz och fika på mangiamo.


känner typ såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback