Att man mår bra idag är väl ändå en överdrift

I vilken ände ska man börja. Har hänt ett och annat sen jag lämnade mitt hem igår kväll. Far runt och hämtade upp folk inför middagen, fick tanka bilen mitt upp i allt, sen var det ett drickspel på g, åt en trerättersmiddag med förträffligt folk(alla 1-3 år äldre än mig) som tog cirkus 4 timmar, raketer, min första riktigt nyårskyss med pojkvän, lite dans, blurrigt minne, trött som fan, fick för mig att köra hem onykter men det fick jag inte(vilket var tur, hehe) men fick skjuss hem av karls syster och sen däckade jag faktiskt i jockes säng ganska så fort. Med smink och hela köret.

Det har varit soffläge heeeeeela jävla dagen. "Jag pussar och kramar dig nu även fast du kanske inte orkar det men det är för att jag måste". Jag hade väl inte samma humor och humör som jag brukar så jag var lite off på att gosa men någon ville göra det ändå. Så söt.


Gott nytt år. 2011 har varit kanon, men tror 2012 blir ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback