Är trött, vill sova, ska sova

Tror jag kommit in i en tidsperiod när jag älskar att va hemma (men det går nog snart över när jag tröttnat på det). Älskar att komma hem efter skolan och käka mellanmål och kolla på en bra serie eller sätta sig i soffan och älskar att komma hem efter träning, ta en go dusch och sen bara ta det lugnt.

Idag har varit en typsik sån dag. Jag och camilla drog hem till mig efter skolan. Vi köpte med semla. Satt vid tv:n några timmar och sen drog vi och tränade. Efter träningen har jag... tagit det lugnt.

Igår var jag och jocke också bara hemma här. Så jävla skönt. Dock var det inte så bra att vi råkade somna mellan 22.00 och 22.45. Gissa vilka som inte kunde somna efter det. Tror klockan blev halv två och det spårade ur som det alltid gör på kvällen. Blir alltid massa konstiga samtalsämnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback