Ångestveckan kommer snabbt

V. 5
Svenskarapport(5 dataskrivna sidor+framsida och innehållsförteckning)
Uf-rapport(12 dataskrivna inkl. allt)
Religionsprov (judendom, islam, kristendom)

Hade tänkt jobba lite med svenskarapporten i både fredags och lördags men jag orkade inte. Sköt upp det till söndag klockan 4. Ångesten har tagit över mig nu och kommer nog hålla i sig hela veckan. Funderar på att ta ett uppehåll från handbollen och bara göra skolarbete men vet ju att träning är bra för det psykiska (det vet jag för att jag gör en lååååång inlämning om det just nu). Får se hur jag gör och vad jag orkar.

Har dömt, stressat och spelat match idag. Känner mig lite nere idag. Vet att det är så mcket som ska göras de kommande veckorna och det gör mig stressad = mår inte så bra. Men det går ju över så ingen fara!! Det är okej att må dåligt ibland. Hehe.

Nu ska jag skriva på rapportjäveln och bli klar med frågorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback