Varför måste jag alltid sträva efter perfektion?

Jag är hopplös. Jag blir typ aldrig nöjd och aldrig färdig med mina skolarbeten. Det är svårt för mig att göra något halvdant och inte var nöjd och det resulterar i för mycket tid på småpill och perfektion. Inlämningar är jobbigt. Ibland önskar jag hade jag inte hade sådana krav på mig själv. Men det finns väl nåt gott i det med.

Efter möte med jens, pill med bokföringen, en sen lunch på donken i form av två chez, en mysfika på deli deli (mochalatte), barnpassning och plugg så ska jag snart ge upp denna dagen och gå och duscha av mig allt. Ska bli så jävla skönt! Men först äta upp fruktsalladen.




Kommentarer
En blogg om 5 systrar säger:

Vi systrar kör på DAGENS BLOGG!



Var gärna med här: http://systrarnabackstrom.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



KRAM från Systrarna Backström

2012-02-02 | 20:02:41
Bloggadress: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback