Nu känns det bra

Igår brast det totalt när vi skulle lägga oss. Efter att vi kollat på BigBrother så ballade vi ur. Låg i flera timmar kändes det som och flabbade åt allt och ingenting. Fyfan, då är livet som bäst.

Idag har jag åstadkommit något som jag länge velat göra. Jag har sökt jobb! Nu har jag i alla fall sökt några jobb så hoppas att något går för sig, annars är det väl bara att fortsätta men fan vad gött det känns. Nu mår mitt samvete bättre eftersom detta legat och knagt sen nyår typ.

Den andra saken jag har ångest över är balklänning. Nu har jag i alla fall kollat upp butiker där sånt säljs så så snart som möjligt blir det Borås med Mandis. Då får man den saken "ur vägen".

Nu blire gossip-girl-mys.

my world rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback