I´m in love with a boy

Hade faktiskt en alldeles utomordentligt fin alla hjärtans dag. Först ut var promenad, mat och fika med vännerna och på kvällen hämtade jag upp min pojkvän. Vi kollade på en bra film och myste. Jag gav en fiiiiin present. En ram med bilder på oss två och ett litet " jag älskar dig". Himla fin blev den och han blev så glad så (hoppas jag). Vi var väl överens om att bara va med varandra, no presents så han fick lite dåligt samvete, hehe. Men jag brydde mig inte, jag har ju redan fått världens bästa kille, hehe. Som om ni bryr er men ah.

Nu har jag ångest inför imorgon. Jag har bestämt mig att plugga heeeeela dagen lång. Så ingen, INGEN får locka mig med nåt annat som typ fika. Jag kommer ignorera sånt bara för att jag mååååååste bli klar med filosofin.


Köpte fint kort också, hehehe

många promenader det senaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback