Everytime I think of you

Åååhh hatar när inlägget bara försvinner. Så som jag hade skrivit...

Helgen redan passé. Utgång i fredags, trött och seg som ett as i lördags, dömt och gjort absolut ingenting idag. Fredagen var till en början lyckad hemma hos mig. Men sen så hände något. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men det är en annan historia. Alkohol kan va skit ibland kan man väl säga. Vaknade upp bredvid jocke vid tio men orkade inte ligga kvar så duschade, sov och mådde lite skit men gick och la mig hos honom igen. Vi åt frukost halv fyra så det säger väl det mesta. Dagen blev kort eftersom jag somnade i hans säng lite efter tio och sen åkte jag hem vid tolv och däckade i min egen säng. Idag har jag dömt och som jag sa, inte gjort särskillt mycket nytta men så blir det ibland.

Ser fram emot denna veckan på nåt sätt. Hoppas den går förbannat fort så vi kan få lov. Åååh, har inget planerat. Ska bara göra sånt som jag känner för.


hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback