Äter upp det sista godiset från i fredags



Fingrar på tangenterna, funderar på vad jag ska skriva denna gången. Helgen har varit såååå mysig. Fredagsmyste med Moa Jarl senare sov jag hos jocke, lördagsmyste med Moa Jarl och senare kom jocke hit och söndagsmyste gjorde jag med Moa Jonasson och sen åkte jag till Jocke och sov. Idag har vi endast myst och chillat. Så jävla skönt, sådana dagar behövs. Lycklig.

Nu äter jag det sista godiset från i fredags och funderar på att plugga filosofi men fan vad tråkigt det låter i mina öron. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Tre timmar tills man ska fara och träna så ingen brådska här inte.

Kommentarer
Cecilia Eklund säger:

SV Jo alla de ställena (Magaluf, Ayia Napa, Alanya osv) är rätt hypade men de är ju hypade av en anledning! :) just nu lutar det nog åt Ayia Napa, många verkar tycka att det är toppen där. Vilka ställen tänkte du på i Grekland? :)

2012-02-13 | 17:12:58
Bloggadress: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback