Alla hjärtans dag ?!

För par är alla hjärtans dag dyrt och man blir bara tjock för man ska äta nåt "gott". För singlar är det jobbigt att se alla kärlekspar ha det mysigt eftersom ALLA ska envisas med att lägga ut saker på facebook. Snälla, jag bryr mig inte ett skit vad du fick eller vad ni äter. Ärligt talat.

Det är dessutom jobbigt för oss som har sällskap. Måste man göra nåt speciellt?! Får typ ångest nästan för för mig räcker det med att säga de tre orden med passion, hehe. Inget mys på morgonen eller dagen idag men ska träffa MIN ÄLSKLING ikväll och vet ni vad, då ska jag va världens mysigaste. Mysigare än alla andra på denn jord!!!!! 

Nu ska jag quickfixa mig, sen stryka och sen in till stan. Got some things to do. Sen mysa med två vänner. Dem ska man också pussa på idag. HEHE


bara för att, älskar dig gubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback