Summerar helgen

 
Måste säga att detta har varit en väldigt bra helg. Vill ni veta varför? Jo, det ska jag tala om. Ibland hinner man med mycket under en helg och ibland hinner(läs: gör) man typ ingenting. Den här helgen har jag gjort någonting.
 
Rolig utgång i fredags med vännerna, dans och träffa gamla skolkamrater. Igår gick jag och moa en promend i hjortgården och sen fikade vi med lussebullar och amanda kom förbi. Sen fortsatte vi hänga och kolla på harry potter och hade det myzz. Tog bilen till jocke och vi låg och kollade på musikhjälpen till halv tre på natten typ. Idag har vi bara myst. Ätit julskinka macka till frukost. 
 
Ikväll ska jag kanske på julkonsert i hemsjö eller kolla slutspurten av musikhjälpen. Kan inte bestämma mig... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback