Nästa vecka

Bjuder på lite bilder från mitt rum
 
Jag har bestämt mig. Nästa vecka ska jag verkligen ta vara på för som det ser ut nu så är det mycket bra saker inplanerat och det är sista racet jobb innan jul. Som ni förstår så är det jobb på schemat men det kan bara bli bra med glada barn som bara längtar ihjäl sig till julafton. Ska se till så att de är extra snälla så det får många julklappar. Andra saker som är inplanerade är personalmöte och julklappslek med personlig assitent kollegorna och middag med vännerna. Middag ute på resturang med vännerna innan jul är lite tradition. Vi brukade fira att vi fått jullov men nu tar vi vara på alla tillfällen då vi kan få ihop lilla gänget som är kvar i alingsås. Det är i alla fall trevligt! Lyxa lite på resturang. 
 
Sen mot helgen drar det ihop sig mot jul och jag ska bara försöka varva ner och ta vara på stunderna. Fira Amanda lite kanske, förbereda julmat med mamma, ha en julmyskväll med jocke och dela julklappar, pynta granen, äta första julskinkan och hänga med familjen och farmor. 
 
Som sagt, ser ut att bli en kunglig vecka. Nu ska jag njuta denna söndagkväll och lyssna vidare på slutspurten av musikhjälpen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback