Längtar till långledigt

Då var det dags igen att spänna fast sig i vikarieselen även den här veckan. Nu kör vi två veckor till och sen är det långledigt. Det ser jag fram emot. Den här veckan ska jag i och för sig till Ullared med Jocke och det ska bli kuligt och mysigt. En hel dag tillsammans och kanske få ännu lite mer julstämning sinnesmässigt. 
 
Pustar ut för dagen i alla fall och tänker köra soffläge hela kvällen. Vi börjar med att kolla på julkalendern och sen är det nog även lite handboll. Ska koka mig en kopp te och baaaah njuta.
 
Imorgon är det 8 h jobb och sen mysfika med bästa och saknade tjejerna. Ååhh, är så glad över att vi fått till en fika sådär mitt i veckan. 
 
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback