Krigar

Snart har man krigat sig igenom den här arbetsveckan också. Hehe. Nä, helt ärligt så har det varit en av de bästa jobbveckorna. Jag har haft förmånen att va på samma förskola tisdag-fredag. Tiden bara springer iväg och helt plötsligt ska man gå hem för dagen. 
 
Tänkte bara uppdatera denna bloggisen lite. Hängde med Amanda igår på kvällen och jäklar vad skönt det va att bara sitta och prata om viktiga saker och oviktiga saker. Kände att jag verkligen hade saknat det. Träffar ju mest min pojkvän om jag träffar någon. 
 
Imorgon är det fredag och jag har siktet inställt på myz hos killen då. Jag kommer i alla fall kräva att vi kollar på x-factor oavsett vad. Det är för fasen final!! 
 
Stjärtlapp i backen och bus med barnen! Bästa underhållningen såhär års. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback