Kanske inte drömveckan ändå

 
Igår led jag av mensvärk. Japp, den kommer alltid och hälsar på när det är dags så att säga. Pepprade med alvedon så det gick ändå bra att jobba. Men fy vad man känner sig dålig innan alvedonen har gjort sitt. Idag dock var det huvudet som fick för sig att börja värka något fruktansvärt. Det var liksom olidligt så jag gick hem tidigare från jobbet. Drack te och kollade på tv och vid fyra när jag skulle iväg på personalmöte/julmys så kändes det bättre. 
 
Det var kanske inte den starten jag ville ha på veckan men vad ska man göra. Personalmötet som övergick i julmys med kollegorna var ju bara så härligt. Vi åt julbord (som två assistenter hade stått och gjort hela dagen , obetalt. Helt underbart gott), åt kladdkaka till efterätt med polkagris grädde (krossat polkagrisar och blandat ner i vispad grädde. Helt sjukt gott det också!) och avslutade med att dela ut julklappar och köra julklappslek som var galet kul. 
 
Ja ja, nu skall jag snart bädda ner mig och kolla lite serie innan jag lägger mig idag. Imorgon är det jobb och fika med vännerna på eftermiddagen. Livet är gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback