Idag är jag bara glad

Lördag är här. Sista julklappen inslagen. Veckan har varit bra. Det har blivit mycket häng på stan onsdag, torsdag och fredag. Lite julstress bland folket men gillar det ändå lite. Jag har mest suttit på café och kollat på. Igår kväll pustade jag, moa och amanda ut och vi var så trötta att vi bara satt och skrattade. 
 
Ledig i fem dagar känns underbart skönt. Idag har jag julstädat mitt rum, gått promenad, fikat och varit på stan en snabbis. Om en timme ska jag träffa jocke och vi ska ha en ordentlig myskväll. Laga mat, kolla på film, dela julklappar och pussas. Helt underbart. 
Bäddade om till mitt nya påslakan som jag 
 
Julklapp till jocke
Posar inne på toan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback