I´m like, baby baby baby

 
Imorgon är det en relativt stor dag i mitt liv. Ska ju fara till Stockholm och gå på gruppintervju för Ving resor. Jag har börjat plugga in min presentation om mig själv lite smått men vill inte överarbeta för då kommer det bara låta fult. Jag ska ju bara berätta lite om mig själv så det är ju egentligen inte så svårt?
 
Jag tänkte distrahera mina tankar med annat idag så jag inte blir alldeles för uppjagad inför imorgon. Ska om en stund ta bilen till Vårgårda för att kika på lite fotboll. Först ska jag kolla på Jocke och senare i eftermiddag även Moa. 
 
Första advent idag också. Mamma bakar lussebullar <3 En eller två sådana kommer lätt slinka ner idag. Nom nom. Trevlig söndag önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback