Söndag

Det känns i kroppen att det är slutet på sommaren. Kan bero på den kalla luften om kvällarna eller att jag rent utav vill ha höst igen. Jag vill ha höst så länge solen skiner på dagarna. Har inget emot att ta på mig en jacka på morgonen eller en extra tröja. Så länge det är behagligt ute är hösten bra. Kvällarna kommer bli lite mörkare och på nåt vis känns det mer okej att ligga inne och kolla på film och mysa då än när det är ljust till klockan är halv elva. Men det är väl inte så konstigt egentligen. 
 
Den här sommaren kommer inte bli nån riktig sommar ändå. Riktig sommar för mig är att hänga i sommarstugan minst en vecka och göra alla somriga saker som att bada, åka vatten skidor, plocka blåbär, grilla, chilla, åka båt, köpa glass i krokfors osv. Men det har jag inte haft chansen till att göra i år. För mig har det faktiskt inte varit en riktig sommar. 
 
Därför välkomnar jag hösten med öppna armar. Hösten ska bli grym. Startar ju höstmånaden med en solsemester som antagligen kommer bli den bästa någonsin. Sen ska familjen ut och käka någon gång mitt emellan min hemkost och mammas och pappas resa. Tio dagar åker de iväg då. Då kanske det blir någon go förfest, mysiga filmkvällar och en redan planerad jacuzzi kväll med joakim. Och som grädde på moset så ska jag och camilla på Joshua den 16 september.
Hösten kommer bli grym. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback