One more night

Har sen sist jag skrev stillat lite av mitt shöppingbehov. Det gjorde jag genom att köpa ett par nya mintgröna shorts och en ny vinröd tröja/t-shirt på mq. Shortsen kostade bara 70 kronor och tröjan 200 och med en rabattcheck på 100 kronor kom jag undan köpet på bara 170 kronor typ. Så nu jocke är jag redo att boka resan för shortsen dem ska ju användas också. 
 
Annars då? Häcken vann med 3-1, sen åt vi en delisous måltid på max och fick sällskap av camilla och linnea. Igår blev det en pizza på mangiamo och filmkväll hos Lilienberg. Och nu är det dags att åka till gymmet. 
 
Och nu ska jag inte glömma att rekomendera maroon 5 nya album. Asbra!
 
1. Taggad på match i måndags. 2. Hiding from the camera, I´m ugly 
3. Fular mig. 4. Såhär ser jag ut när jag är "normal", fyfan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback