Jobbelijobben trillar in

 
Hallåååååååååååååååååååååååååååååååå!!!
 
Jobabt idag med. Bra att jag somnade två i går natt med då och så ringde dem imorse "hej det är birgit från noltorp, vill du jobba halv tio?" Jag: "hej det är hanna, ööh, jooo men ja det kan jag göra". Sen låg jag kvar en stund och kramade på jocke innan jag stack. 
 
Nu är jag rejält jävla trött. Direkt efter jobbet tog vi en te-fika på stan och så gick jag en jobbig promenad ikväll. Gick upp och ner i backar hela tiden. Bra träning och fettförbränning. Katching!
 
Nu blir det sängen. Jobb imorgon 6.45-12.00. Vill bara påpeka att det är nästintill omänskligt tidigt för en sån som mig som har latat mig heeeeeela sommmaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback