Home is wherever I´m with you

Uppdateringen har blivit utebliven men brukar bli så när jag umgås med jocke mycket. Då glömmer jag av bloggen och skiter i den totalt. Men ja, därför inte heller så mycket att skriva. Vi har träffats, kollat två fotbollsmatcher igår (häcken på tv och AIF live), kollat på OS och mest ingenting. Idag har det varit skitväder så har inte blivit mycket gjort. 
 
Men nu har jag lämnat honom så ska strax bege mig till Camilla för mys. De ska äta pizza och jag ska dricka te. Imorgon är det en ny dag och känns som sommaren glider ur mina händer.... Nu kommer min tid vara mest oviss och jag kommer ha svårt att bestämma saker. Ì alla fall de kommande veckorna då jag är timmanställd vikarie.      J-o-b-b-i-g-t. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback