Dööööööö

Första dagen på länge jag har riktigt tråkigt. Första dagen som jag verkligen känner att jag inte orkar vara ledig mer. Jag vill börja jobba nu! Gjorde ett samtal idag som förhoppningsvis ska leda till jobb framöver. Men som sagt, känner mig äckligt rastlös och gå till gymmet kan jag inte för där har jag och amanda redan varit idag.
 
Det värsta är att klockan bara är fyra. Det är liksom många timmar kvar tills jag kan lägga mig. Vill ha en bra serie att kolla på men det har jag inte just nu. Det kan vara det bästa tidsfördrivet och nöjet ibland.

Saker jag glädjer mig åt just nu
- greklandsresan
- att jag sparat pengar under året så jag inte lever helt pengalös
- höstens mysiga stunder
- fika på stan
- promenader för att lufta hjärnan
- slippa gå till skolan nästa vecka
- jag är fortfarande väldigt kär
 
Egen islatte
gårdagens middag
jag hatar andra som tar bilder på gymmet men ah.... träna träna träna <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback