You mean everything to me

Det har faktiskt varit lov så jag har inte ägnat någon tid till plugget faktiskt. Jag har bara latat mig. Tanken var att ta itu med att söka till eventuella kurser att läsa till hösten men fan vad sånt ät jobbigt att ta tag i. Nu sitter jag med det men kommer ingen vart. Dessutom börjar "jobbet" nu i helgen. Det är potatiscupen så ska döma en hel del så kommer inte ha tid att sätta mig ner med det igen. Sista anmälan är på måndag. Men det löser sig ju alltid...

Har fått tillskott i garderoben under lovet i alla fall. Ett par nya tights, en ny träningströja och en sjal. Kommer inte ihåg om jag skrivit det här i bloggen tidigare men här är bildbevis. Lite färgat för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback