söndag


Sista seriematcherna dömda, bara potatiscupen kvar som är om två veckor

Funderar på vad jag ska göra med pengarna. Lite nya kläder vore himla fint faktiskt så tror jag ska införskaffa mig lite av det på påsklovet.

Nu sitter jag i sängen... typ helt slut. Igår var man uppe tidigt och dömde och likaså idag + bortamatch. Så ja, nu är man trött. Det gör väl inte så mycket, det är söndagkväll. Önskar jag vore med produktiv med plugget nowadays men nääää, tar ju studenten snart!!!!

Senast igår var jag med jocke. Men idag saknar jag honom nåt enormt så vill egentligen bara somna på hans bröst men han jobbar. Jag hatar att du jobbar söndagar, för på söndagar ska man slappa och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback