Pluggmåndag

Har pluggat sen klockan halv ett typ men med pauser förstås. Började med att svara på instuderingsfrågor till samhällsprovet imorgon på lektionen idag. När jag kom hem började jag repetera. Sen tröttnade jag på det och gjorde projektrapporten(skrev 4 sidor!!!) och det gick ganska lätt men tog sina timmar. Halv sju var hade jag tröttnat på det samtidigt som det var mat.

Sen klockan sju har jag börjat förbereda mitt tal. Trodde jag skulle ha det på onsdag men ska tydligen ha det imorgon för det stod på en lapp idag. Så ska öva nu med mig själv högt och ta tid.

Livet rockar! Skönt att få bort skiten imorgon i alla fall!!


underbar kille med hårband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback