Picture me





Fan fan fan. Känns ALLTID som det ska regna när man måste cykla till skolan. Just nu står det som spön i backen så vägrar faktiskt att cykla. Lektionen vi har är ändå värdelös. Ska inte ha några mer prov så varför ens ha dem lektionerna?! Ååååh så jävla onödigt. Freddans bil står utanför men hittar inte nyckeln.

Känner mig tung på axlarna. Småsaker som stressar mig som typ sy upp min balklänning för den är för lång, fixa pass för det har gått ur, prov, inlämningar, boka tid för en test med smink och håruppsättning till balen osv och driva in pengar till studentflaket. Jag vill koppla av!

Om tre veckor kommer jag i alla fall ligga på stranden i grekland och sola. Just idag längtar jag ihjäl mig.

I helgen blir det jobb i stugan. Långhelg och hela familjen drar nog iväg denna gången.

Min pojkvän ligger hemma och är sjuk i feber. Krya på dig baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback