Påsklistan

Det gör mig glad: När jag umgås med vänner och får skratta av mig. Familjemiddagar som spårar ut och alla sitter och gapskrattar åt varandra. När jag kan dra en elak kommentar som är upplagd för att sägas(hehe). Blir glad bara tanken på vad jag och Jocke har.

Det gör mig ledsen: Begravningar. När jag blivit sårad eller råkat såra någon. Det gör väldigt ont i mig.

När jag inte går i skolan brukar jag: som alla studenter...fika med kompisar, träna lite gym och handboll för att stärka mitt psyke, ligga på soffan och bara njuta av ledighet, plugga(blir mindre och mindra av den varan), ha myskvällar med pojkvän och försöka vara lycklig vilket jag för det mesta är.

Ett fint minne som jag har är: Santoriniresan med familjen Pettersson, helt oslagbar faktiskt. Sommardagar i sommarstugan, det är fantastiskt där uppe på sommaren faktiskt (längtar ihjäl mig). Första dejten med jocke, då det kändes på riktigt för första gången

Jag blir riktigt arg av: När människor inte förstår att jag behöver vara ifred!!!

Vanligaste missuppfattningen om mig är: Att jag är dryg tror jag faktiskt. Det är det jag har hört i alal fall, hehe.

Det är den bästa resan jag varit på: Det går inte att säga tror jag.. London med camilla, grekland med tjejerna eller familjeresorna när man var liten. Nej, det går inte att säga. Alla har varit bäst. Älskar att resa.

Jag njuter som mest av: att åka båt i sommarstugan eller att kramas med jocke. Eller att vakna upp en het sommardag i sverige och äta frukost på balkongen.

Detta hör jag precis i skrivande stund: dammsugaren och svagt ljud från radion

Om jag fick ändra en grej med mig själv vore det: Att släppa vissa prestationkrav.. ibland är det jobbigt att alltid försöka vara dukitg.

Det allra bästa med mig är: Jag har alltid haft bra självförtroende och bryr mig inte så mycket om vad andra tycker.

Det ser jag fram emot: Studenten!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback