Påskafton

Starten på lovet blev riktigt bra. Festligheter på hotellet med vänner. Somnade nog inte förrän halv fem på fredag morgon. När jag piggnade till så kollade jag på klockan och då var den tjugo i två. Trodde klockan bara var elva typ. Jag och Jocke tog det lugnt fram till sju då jag var tvungen att fixa mig igen.

Vi hade en chill förfest men drack hann jag göra i alla fall. 4 cider och några glas vin. Kvällen slutade med att jag och amanda gick till donken vid halv ett-ett. Har aldrig varit så gott med chez och pommes.

Idag borde jag verkligen röra på mig.. men jag orkar inte?! Är nog lite bakis och då är det inte gött att träna. En promenad är ett alternativ men det är kallt och snö ute. Ska nog städa mitt rum+garderob som jag inte hunnit i veckan. Sen är det påskbuffé hemma och ikväll blir det myskväll med jocke.


frulledullemulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback