Ledig onsdag

Det är nåt sjukt vad lättad jag känner mig. Projektarbetet som många har ångest över har jag faktiskt inte haft så mycket ångest över. Jag visste att om jag bara planerade min tid så skulle det gå utan stress. Återigen kan jag konstatera att jag är en diciplinerad tjej ändå även om det händer att jag slarvar ibland.

Först gjorde jag en mall med rubriker och massa underrubriker. På så sätt kunde jag skriva lite här och där under olika dagar. När jag kände att jag hade ett flyt i skrivandet satte jag mig några timmar. Men någon dag kände jag ingen inspiration men då la jag också ner det och gjorde nåt annat roligt istället.

Rapporter har i och för sig blivit en specialité under gymnasiet då jag kämpat med många under våra projekt och under UF. Bara i år har jag skrivit 3 stora rapporter som har varit på ungefär 10 dataskrivna.

Den slutliga, den som kanske är den viktigaste är jag snart klar med. Allt är skrivet. Imorgon ska jag lämna in den till läraren för att han ska kunna skumläsa och "titta över" eventuella fel. Men i det stora hela är jag faktiskt klar. Det känns nåt otroligt skönt att jag slipper sitta på lovet och plugga.

Lite tankar bara.

Min lediga onsdag har varit en bra onsdag, en mysig onsdag. Gick upp klockan sju en ledig dag. Inte självmant i och för sig men jocke skulle upp så jag åkte hem. Satt under förmiddagen i köket och drack kaffe, pluggade och pratade med mamma. Under eftermiddagen har jag och jocke gått en promenad(hoppas det blir fler nu min älskling, hehe) och chillat.

Nu ska jag se på Borås Superstars. Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback