When you're far away I miss you




Internet har varit ur funktion alldeles för många dagar. Men nu är det tillbaka. Det var det iofs redan i måndagskväll men har helt enkelt inte suttit vid datorn. Aja, nog babblat om varför jag inte bloggat. Hade en väldigt bra fredag kväll med de där tre på bilden. I lördags vaknade jag alldeles för sent och mådde alldeles för dåligt för att kunna göra något vettigt. Kvällen kom och då var det myskväll hos Linnea med hela tjocka gänget. Resterande dagar har jag slöat, tränat, ätit, gått i skolan, myst och dömt mina första matcher denna säsong.

Idag är det nog vilodag. Plugga lite kanske och kolla prisonbreak. Halvsjuk har jag också gått och blivit. På dagen mår jag bra men på kvällen och morgonen mår i alla fall näsan och halsen skit. Ne nu är jag fan hungrig, brb göra te och macka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback