Världens bästa bror



Sitter inne på rummet och surar lite så kommer världens bästa bror in med äpplepaj och kaffe. Fan nu blev jag glad igen. Myser i sängen med datorn i knät, skön musik och lite skolarbete angående UF. Fick värsta kicken att det här ska gå så jävla bra. Mailat lite olika företag och hoppas på att de vill hjälpa oss. Idag var vi på banken också och skaffade ett konto och det är ju en del av mitt ansvar att sköta det för jag är ekonomiansvarig.

Annars då så har jag idag varit på bankmöte (som sagt), morgonfikat med min babe, pussats, kört bil med Maria, haft damp på klassen som inte kunde sluta tjöta, pluggat, tränat spinning, svettats massaa, haft vilda diskussioner vid matbordet som slutade i bråk (hehe) och nu sitter jag här och smaskar äpplepaj.

Imorgon har vi tydligen knappt några lektioner och det kom glatt som en överraskning. Hade helt glömt av att vi har kompliteringsdag. Men ska nog åka till skolan och jobba ändå lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback