Kravlösa dagar i sommarstugan saknar jag nu


sommaren, vart tog du vägen
När jag tog denna bilden var klockan cirka halv åtta på morgonen. Jag och pappa skulle åka och hämta fiskenätet vi hade lagt ut kvällen innan. Sjön låg som en spegel och jag sa till pappa "den här stunden ska jag tänka på när det blir höst/vinter". Nu är det höst och jag tänker på de kravlösa dagarna i stugan. Det var nästan så kravlöst att det blev jobbigt. Vi chillade helt enkelt, jag och pappa.

Åkte till skolan i 3,5 timme och satt och pluggade med amanda. Det var riktigt skönt. Drog till stan och inhandlade nödväniga och icke nödvändiga saker. Tre nya trosor, hårspray, en mapp och en ny mascara.

Inväntar svar på hur jag ska spendera min eftermiddag. Hemma med plugg, på stan eller promenad vid sjön. Ha en bra daaaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback