Jag ska bara...



Jag ska bara...
- sitta vid facebook en liten stund (vilket oftast blir en lång stund)
- spela lite wordfeud i
- dricka lite te
- kolla ett avsnitt till av prisonbreak
- läsa några bloggar
- tjöta lite med min bror
- planera min helg
- smsa lite till

Det finns många ursäkter till varför man inte pluggar. För övrigt har jag haft min första körlektion idag. Det gick bra så är nöjd med min insats. Bokade 3 till idag så hårdkörning nu så man kan få det där körkortet någon gång. Nu kanske kanske kanske ska jag lägga mig i sängen och plugga teori. Jag och jocke började lite förut på sallys och det var lite småkul. Dock mestadels fel men vafan, man ska inte kunna allt redan, det vore ju fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback