I just wanna rock all night long

Har minsann detta året blivit sjukt lat på morgonen. Jag går upp senare, äter inte mycket frukost och tar på mig det första bästa som känns bra. Det kan dock resultera i att man inte hinner i tid, blir grinig för man är hungrig eller känner sig missnöjd över klädval. Idag är det likadant. Sitter och dricker te i mina mjukiskläder och chillar på livet. Jag börjar om 45 minuter så det är väl hyffsat lugnt men ändå, såhär skulle jag aldrig göra för ett år sedan. HEHE för den som känner att den bryr sig.

Igår var det full fart. Borås kick-off, lektioner, inskrivning på bilskola, promenad, födelsedagsmiddag, prinsesstårta med familj+brors vänner och slappa timmar i soffan. Ganska go dag för åt fantastiskt god mat, säger matfantasten.

Nu är det så att jag saknar min moa jarl så om du läser detta så får du lycka till idag på matchen så kanske vi kan ses imorgon eller på söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback