5 September



nästan exakt ett år sedan dessa bilder togs

Säger som ronia, fan man har ju inga roliga bilder. Dessutom har jag tagit bort alla mina bilder på datorn så är helt invalid på den fronten. Dessa bilder har jag sparat på kameran av någon anledning, hehe.

Körde ett långt mattepass, lite härlig affärsjuridik(dööö) och sen samhällskunskap som jag var noll engagerad i även fast vi hade klassdiskussion. Aktiv tjej, nej. Längtade hem till "vänner" och en kopp te.

Jag och Amanda har också denna eftermiddag tagit oss igenom spinning. Svettades som en gris som vanligt, usch men väldigt gött. Känner mig 3 liter lättare om jag ska vara ärlig. Nu har jag plöjt igenom lite lätta mattetal och ska börja med engelskan och ska skriva om facebook. "I love facebook because it´s my life, hey". Nä, men ärligt, livet är bra men jag saknar min pojk redan. Hörs imon bästa blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback