Åhhej



Dör lite smått just nu i min säng. Eller dör är väl  inte riktigt rätt ord. Vilar i min säng just nu. Oj vad svårt det var att skriva idag. Har börjat skriva på en mening fyra eller fem gånger nu. Men ångrade mig så låter den informationen vara otalad här, inget intressant ändå.

Dagen i all ära har bestått av en "lysande ledare"- kurs där vår klass fick deltaga. Det var över förvantan kul och givande. Själv fick jag sitta och prata med en brandman om olika utmaningar. Han fick berätta hans utamningar inom jobbet och jag fick berätta vad jag hade för utmaningar inom UF-företagandet.

Jag e lat denna veckan. Tränar dåligt men ska försöka komma iväg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback