Too much time is nothing I have

Mamma säger till mig mer och mer, "var hemma och ta det bara lugnt, jag märker på dig när du har mycket att göra". Hehe ja där ser man. Från att ha varit en ganska chill människa med hyffsat många hemmakvällar på helgerna så är jag nästa aldrig ensam längre, speciellt inte på helgerna. Ibland önskar jag mig tillbaka till de kvällarna när det inte fanns några krav och inga att anpassa sig efter.

Men jag är sååååhär tacksam till att jag har saker och göra och människor som vill vara med mig osv. Helgen var ett bra praktexemplar. Jag åkte i fredagskväll till jocke och stanna över där, vi sov lite(as usal) och på morgonen skulle jag iväg och döma tre matcher+träna. Så det var liksom fullfart och ingen egen vila. När jag kom hem var jag svintrött och jättegrinig och ville bara vara själv men vi hade gäster så var tvungen att pigga upp mig. Sen skulle jag åkt till amanda för att chilla lite bara hon och jag men vi ställde in det. Men sen när klockan tickade på blev jag rastlös hemma så cyklade upp till jocke och var där i 2-3 timmar. Och idag gick jag upp halv nio för att döma 2 matcher plus spela match. Åkte hem och pluggade, åt och övningskörde. Sen tillbaka till nolhaga för att kolla match. Jag klagar kanske ibland men som sagt, jag e tacksam. Bättra att ha för mycket att göra än för lite.

Nu e jag dock där jag ska vara, i min säng. Idag hoppas jag på tidig sänggång men lär bli elva-halv tolv som vanligt.


här har vi någon som chillar på livet iaf, mr jocke älskling, hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback