The best part of me is you


dagens middag

Som vanligt nu för tiden missar jag skollunchen på grund av olika saker så får klara mig på endast en midadg om dagen vissa dagar. Jag som brukar äta två. Men hemma vid idag var det inte mycket till middag heller. Lite rutten makrill och en skiva bröd, nomnom.

Dessutom är det nästan skäms på mig. Har nyss varit i väg en tredje gång denna vecka för fika. Tur att en kaffe inte är så dyrt och tur att man har en social fömåga. Annars hade jag inte överlevt. En kaffe för 15 kr är precis så mycket som en kaffe borde kosta överallt. Mysig kväll ändå!

Helgens planer är spårlöst försvunna typ. Fredagkväll=tomt, lördag=tomt, söndag=inte tomt men inte specifierat. Ser ut att bli en hemmasittarhelg. Yey. Men imorgon är det torsdag och specialdag för entreprenörerna. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback