Min tillfälliga favorit


Hennes nya album är lite kung eller. Så sjukt goa låtar. Det kan bero på att det är riktiga höstlåtar. Vill lyssna på dem hela tiden och bara vara inne och mysa. Sådana låtar är det(!) så därför passar dem så bra just nu. Kan lyssna på alla låtar på albumet och faktiskt inte ofta det händer. Så ett tips till er mysiga människor där ute.

Nyss hemkommen. Proppade i mig fisk och mos. Inte konstigt eftersom jag inte ätit sen elva. Satt och pluggade själv på ett fik, riktigt gött var det. Kaffe, bagel och bulle satt riktigt fint klockan elva. Tog en till fika med joaaaaaakim efter skolan och sen stressträna en halvtimme. Avslutningsvis match i nolhaga med vinst.

Nu borde jag plugga. Men orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback