I wanna tell you all the time how good you are

Vill inte döma. Huvudvärk och det är söndag. Har i alla fall ingen söndagsångest, måste inte plugga på någonting för jag glömde böckerna i skolan, ganska praktiskt. Men i och för sig borde jag ta tag i teorin så kanske ska läsa några sidor i den. Skulle kännas otroligt gött.

Ah, nog om plugg, tror inte ni bryr er direkt. Så vad bryr ni er om? Vad jag gjort sen senast kanske? Jadu, säg det. Tagit det lugnt den här helgen också på kvällarna men "jobbade" igår (dvs dömde 3 matcher) och ska "jobba" idag. Så några hundralappar rikare efter helgen sitter fint i min plånka. På tal om pengar så spenderade jag 900 kr på kläder i torsdags. Jag som förut köpte kläder regelbundet har inte köpt något sen vi började skolan för då var jag tvungen att köpa lite nytt. Men det blev ett par nya svarta jeans(mina andra två har båda gått sönder i skrevet under hösten, hehe), en skjortliknande blus och en t-shirt. All by gina men det är nice. 900 kronor fattigare men det var det nog värt när jag tänker efter.

En vecka och sen är det lov. Ska bli enormt gött. Träffa vänner, gamla som nya, kvalitets tid med bebbe, eventuellt fara till sommarstugan som blir en extra höjdpunkt på lovet i så fall. Inget festande här inte låter det som... hehe.


åååh tänk när det var sommar och varmt...I miss those days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback