I wanna make it right



Torsdagkväll igen, som så många gånger förr. Har gjort samvetet gott genom att redan börjat plugga inför slutprovet nästa vecka. Så det känns ju bra. Nu inväntar man helg som är innehållsrik som vanligt. Imorgon, josuha radin, lördag ska man jobba lite och träna, kvällen ännu halvt oplanerad med förmodligen mys och söndag är det väl slappis/plugg dag as usal. Anledning till varför jag skriver det nu är för att jag aldrig hinner uppdatera på helgen typ.

Och just nu så är jag inte festsugen överhuvudtaget så tänker vänta tills jag blir det på riktigt. De senaste gångerna har jag varit halvtaggad och då har det inte varit lika roligt heller. Nu har man provat på att gå ut och det är fett kul när man är taggad men är väl inte den där riktiga festaren innerst inne kanske? Vill just nu hellre vara hemma och ta vara på mina helger. Jag tror störta anledningen till att jag känner såhär är mörkret och kylan. Och att jag har en pojkvän så behöver inte ut och träffa nya killar hela tiden. Men jag lovar, suget kommer tillbaka. I will be back.

En kopp te hade suttit fint just nu. Tror det får bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback